Returnarea produselor
Cumparatorul persoana juridica poate solicita returnarea produselor achizitionate din magazinul online DENTALLIANCE.RO in urmatoarele situatii:
- Produsele sunt neconforme cu specificatiile de pe site
- Produsele s-au livrat eronat de catre Vanzator. In cazul livrarii unui alt produs sau in alta cantitate, trebuie sa semnalati incidentul Vanzatorului in maxim 24 de ore pentru a rezolva incidentul. Daca produsul nu mai este pe stoc, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrala a contravalorii
- Produsele se dovedesc nefunctionale in primele 48 de ore de la receptia lor (doua zile lucratoare).
Cumparatorul poate reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in vederea inlocuirii cu un produs nou. Daca produsul nu mai este pe stoc, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrala a contravalorii
Indiferent de situatie, procedura de returnare a produselor presupune instiintarea Vanzatorului inaintea trimiterii produsului, printr-un mesaj care sa descrie cauza returului, trimis la adresa de e-mail comenzi@dentalliance.ro.
La trimiterea coletului, Cumparatorul poate utiliza urmatorul model de eticheta retur formular_model sau completeaza online.
- Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele primite la livrarea produselor.
- Returul va fi refuzat in cazul deteriorarii produselor sau a constatarii de catre Vanzator a starii de nevandabilitate a acestora.
- Produsele se vor returna prin intermediul serviciului de curierat agreat de Vanzator pe adresa punctului de lucru din Sibiu, str Justitiei nr. 22.
In cazul in care se confirma lipsa de conformitate a produsului, Cumparatorul poate opta pentru rambursarea integrala a contravalorii sau pentru inlocuirea cu un alt produs. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs mai scump, Cumparatorul va achita diferenta de pret, respectiv daca valoarea produsului inlocuitor va fi mai mica, va primi rambursarea partiala corespunzatoare. Toate costurile de retur si transport vor fi suportate de Vanzator.
Nu se accepta returul produselor de Ingrijire personala daca au desigilate